sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Pate de ....ceva


Plimbindu-mi azi distinsa faptura intr-o expeditie de cules si vanat pe insoritele plaiuri ale Realului mi se facu asa o pohta de un pateu frecat crestineste(adica misionareste asa). Ma agat de o cutie de aia metalica pe care scria Bucegi si dracul sau omologul lui ma impinge sa arunc un sfert de ochi pe compozitie. Continea nici mai mult nici mai putin decat maxim 15% ficat restul etichetei necesitand solide cunostinte de chimie pentru a o descifra. Deja incepusem usor sa fierb, bine punctul meu de fierbere este situat in general la o temperatura scazuta , asa ca am luat la puricat tot ce culesesem si vanasem pana atunci . Am constatat ca realitatile trucate din Matrix sunt minciuna, in domeniul haleului nimic, dar nimic nu e ceea ce pare.  Legatura sucurilor cu fructele este data probabil de faptul ca vreun muncitor de la linia de ambalare manca un mar in timpul programului,  preparatele de carne depasesc minunile lui Isus care a transformat apa in vin in sensul ca ticalosii astia reusesc sa transforme apa in porc (preparat traditional romanesc dupa cum ne asigura eticheta), salata de icre e igienica asa ca nu contine produsul elanului amoros a inotatorului si lista este infinitaaaa. Le urez asadar ticalosilor care isi bat joc de sanatatea si de banu' nostru sa aiba parte toata viata de meniuri satioase de supe de urzici.

Niciun comentariu: