duminică, 15 noiembrie 2009

Vineee sarbatorileeee...vineeee sarbatorileeee

Numa asta imi suna in cap de vreo saptamana. Sarbatorile Galatiului deocamdata. Ete ca am desconspirat rapid si mirifica urbe ce are onoarea irefutabila sa ma gazduiasca. Dupe ce anu' trecut campania pentru PSD a halit banutii pentru vulgara etalare a taranilor de oras razand tamp dupa 2 tuici si facand eforturi remarcabile sa nu se inece cu micu in gat, anu' asta nea Living Death de Nicolae s-a decis sa ofere prostimii ceva circ daca wise guys i-au lasat pe majoritatea fara paine. Asa ca intr-un oras in care nu se schimba nimic semnificativ in bine de .... de prea mult cat sa imi aduc aminte, intr-un oras in care nu sunt fonduri niciodata pentru nimic anul acesta vom avea din nou Sarbatorile Orasului PSD.  Ce o sa mai radem, ce o sa ne mai distram, abia astept sa admir cohortele de cocalari devastand stocurile de gel ale magazinelor si apoi marsaluind cu miile din Tiglina in Centru si inapoi precum sobolanii in labirinturile de laborator. Superb si elegant melanj de exagerat de fericiti prelati, mici, curtoci colaci, vin de paracetamol fiert , concerte playback si multimi de  indivizi ce sunt la prima generatie nascuta cu vc-ul in casa. Di vis!

Un comentariu:

Anonim spunea...

De asta nu prea îmi place să mă perind prin centru când ”este” zilele Galațiului! Prea mulți cocalari și prea multe pițipoance(vedete și nevedete)! Sper doar să nu mai vină iar Akcent, să ”cânte doar atât cât îi ține discu`”(expresia nu-mi apartine)!!! :-SS#-o